Gå til hovedindhold
    • Luk
      Skift søgeindput
    • Dansk ‎(da)‎
      • Dansk ‎(da)‎
      • English ‎(en)‎
    Logo
    Luk
    Skift søgeindput
    1. Kurser
    2. AMU 360
    3. 360 Markedsføring & SOME
    UMS_49556 - Anvendelse af sociale medier i virksomheden
    UMS_48319 Multikanalmarkedsføring - anvendelse
    UMS_48318 Multikanalmarkedsføring – forretningsmodeller
    UMS_47342 - Markedsføring med sociale medier i detailhandlen
    UMS_46503 - Medvirken til virksomhedens webstrategi
    UMS_40001 - Markedsanalyse i detail- og handelserhvervet
    UMS_40814 - Søgemaskineoptimering af digital kommunikation
    UMS_47295 - Kulturafstemt kommunikation i salg og service
    UMS_45952 - E-koncepter og produktdifferentiering
    UMS_47302 - Virksomhedens sprogpolitik i praksis
    44853 - Kommunikation og konflikthåndtering - Service
    UMS_47560 - Segmentering & målgruppevalg i markedsføring
    UMS_47562 - Valg af markedsføringskanal
    UMS_40002 - Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet
    UMS_47341 - Sociale medier som kommunikationskanal i detail
    UMS_47299 - Skriftlig kommunikation - sprog og sprogbrug
    UMS_47297 - Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
    UMS_45953 - E-markedsføring og reklameindsats
    UMS_40995 - Nye kunder via viral markedsføring
    Hent mobilappen